Προσεχώς
Ο βασικός πυρήνας του προγράμματος σπουδών των ΣΔΕ αποτελείται από 8 γενικές κατηγορίες μαθημάτων που αναφέρονται σαν "γραμματισμοί". Οι γραμματισμοί αυτοί είναι:
Γλωσσικός Γραμματισμός (ελληνική γλώσσα - 3 ώρες την εβδομάδα)
Αριθμητικός Γραμματισμός (3 ώρες την εβδομάδα)
Πληροφορικός Γραμματισμός (3 ώρες την εβδομάδα)
Γλωσσικός Γραμματισμός (αγγλική γλώσσα - 3 ώρες την εβδομάδα)
Κοινωνικός Γραμματισμός (3 ώρες την εβδομάδα)
Επιστημονικός Γραμματισμός (φυσικές επιστήμες - 2 ώρες την εβδομάδα)
Περιβαλλοντικός Γραμματισμός (2 ώρες την εβδομάδα)
Πολιτισμική?Αισθητική Αγωγή (1 ώρα την εβδομάδα)
Επίσης 3 ώρες την εβδομάδα οι εκπαιδευόμενοι ασχολούνται με διαθεματικά Project και 1 ώρα με συμβουλευτική σταδιοδρομίας
Η διοργάνωση των σχολικών πρωταθλημάτων έχει σκοπό τη δημιουργία ευκαιριών για την ανάδειξη των ιδιαίτερων ικανοτήτων των μαθητών στον αθλητισμό, τη συνολική καλλιέργεια της προσωπικότητάς τους, τη συνέχιση της αθλητικής παράδοσης της χώρας μας καθώς και την εκπροσώπησή της σε διεθνείς μαθητικές αθλητικές συναντήσεις.
Μετά από πρόσκληση του γραφείου Φυσικής Αγωγής, το σχολείο μας συμμετείχε στη διοργάνωση Σχολικών Αγώνων Αθλοπαιδειάς Πετοσφαίρισης με επιτυχία.
Αυτό είναι ένα προεπιλεγμένο πρότυπο ιστοσελίδας, το οποίο μπορείτε να τροποποιήσετε.
Εισάγετε όλες τις δραστηριότητες του σχολείου σας, επιλέγοντας την κατάλληλη θεματική ενότητα από το μενού αριστερά.
Η φοίτηση είναι 2 χρόνια, έτσι οι εκπαιδευόμενοι κερδίζουν μία χρονιά σε σχέση με το παραδοσιακό γυμνάσιο.
Εστιάζει στη γνώση και όχι στην αξιολόγηση. Έχει ευέλικτο πρόγραμμα σπουδών με λίγα μαθήματα. Δεν έχει βιβλία ούτε εξετάσεις.
Δίνει τη δυνατότητα σε εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτές να λειτουργήσουν ειδικά εργαστήρια (πχ ζωγραφική, γλυπτική, μουσική, κλπ), ενώ παρέχει επιπλέον και ενισχυτική εξατομικευμένη διδασκαλία.
Αξιοποιεί επιπλέον υπηρεσίες (συμβουλευτικές, ψυχολογικής υποστήριξης, επαγγελματικού προσανατολισμού, κλπ) ώστε να υποστηρίξει και να ενδυναμώσει τους εκπαιδευόμενους.
Στηρίζεται σε μεθοδολογία εκπαίδευσης ενηλίκων που εστιάζει στις ατομικές ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις ικανότητες των εκπαιδευομένων.
Δίνει έμφαση στην απόκτηση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων παρέχοντας στοχευμένη διδασκαλία ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε εκπαιδευόμενου.
Αναπτύσσει κοινωνικές και συνεργατικές δεξιότητες μέσα από συμπράξεις και επισκέψεις σε άλλους φορείς.
Νομοθεσία
- Νόμος υπ' αριθ. 2327 - (ΦΕΚ Α 156/31.07.1995) "Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων" - (Άρθρο 4)
- Νόμος υπ' αριθ. 2525 - (ΦΕΚ Α 188/23.09.1997) "Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας" - (Άρθρο 5)
- Νόμος υπ' αριθ. 3369 - (ΦΕΚ Α 171/06.07.2005) "Συστηματοποίηση της δια βίου μάθησης και άλλες διατάξεις"
- Νόμος υπ' αριθ. 3687 - (ΦΕΚ Α 159/01.08.2008)) "Θέματα Δια Βίου Μάθησης" - (Άρθρα 9-13)
- Νόμος υπ' αριθ. 3699 - (ΦΕΚ Α 199/02.10.2008) "Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης" - (Άρθρο 33)
- Νόμος υπ' αριθ. 3879 - (ΦΕΚ Α 163/21.09.2010) "Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και λοιπές διατάξεις"
- Νόμος υπ' αριθ. 4115 - (ΦΕΚ Α 24/30.01.2013) "Οργάνωση και λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης"
- Νόμος υπ' αριθ. 4186 - (ΦΕΚ Α 193/17.09.2013) "Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις" (Άρθρα 26 & 27)
- Νόμος υπ' αριθ. 4264 - (ΦΕΚ.118/15-05-2014) "Κανονισμός Λειτουργίας των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας" (Άρθρο 47, παρ. 7)
- ΦΕΚ Β 284/07.03.2003 "Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών ή ωρομισθίων εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Β 1003/22.07.2003 "Οργάνωση και Λειτουργία Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Β 794/27.05.2004 "Ίδρυση Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Β 1070/29.07.2005 "Ίδρυση Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Β 34/16.01.2008 "Οργάνωση και Λειτουργία Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Β 665/16.04.2008 "Ίδρυση Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Α 159/01.08.2008 "Υπηρεσία ωρομισθίων των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας σε δυσπρόσιτες περιοχές"
- ΦΕΚ Β 1861/08.07.2014 "Κανονισμός Λειτουργίας των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- Απόφαση 23-6-2014 "Κανονισμός Οργάνωσης και Λειτουργίας των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- Απόφαση 12-9-2014 "Κριτήρια αξιολόγησης για την επιλογή εκπαιδευομένων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Β 3815/28.11.2016 "Κανονισμός Οργάνωσης και Λειτουργίας των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Α 17/15.02.2017 "Διάθεση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα ΣΔΕ"