Εκπαιδευτικές
- Γράφτηκε από τον/την sch admin
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικές
- Εμφανίσεις: 227
Το σχολείο μας μετατρέπεται σε «Αειφόρο Σχολείο»
- Γράφτηκε από τον/την sch admin
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικές
- Εμφανίσεις: 260
Τη Δευτέρα έξι (6) Φεβρουαρίου 2017 διενεργήθηκαν στο χώρο του σχολείου εξετάσεις για την απόκτηση Απολυτήριου Τίτλου Δημοτικού Σχολείου
- Γράφτηκε από τον/την sch admin
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικές
- Εμφανίσεις: 566
Λοιπόν ώρα για εκδρομή! Και μιας και δεν μπορούμε να πάμε εμείς έξω, έρχεται το έξω σε μας! Επιλέξαμε μια επίσκεψη στο δάσος και στην άγρια φύση?
- Γράφτηκε από τον/την sch admin
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικές
- Εμφανίσεις: 731
Άλλη ?ία δράση του σχολείου ?ας πραγ?ατοποιήθηκε τη ?ευτέρα 12 ?εκε?βρίου 2016, η εκπαίδευση όλου του έ?ψυχου δυνα?ικού του σχολείου στην καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ)
- Γράφτηκε από τον/την sch admin
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικές
- Εμφανίσεις: 248
Ταινία animation μικρού μήκους με θέμα τη Μετανάστευση που δημιουργήθηκε στα πλάισια του Θερινού σχολείου 2016 του 2ου ΣΔΕ Τρικάλων (Φυλακών).
- Γράφτηκε από τον/την sch admin
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικές
- Εμφανίσεις: 447
Ετοιμο και το λογότυπο του σχολείου. Μετά από μια εβομάδα μάθησης, προτάσεων, εποικοδομητικών αντιπαραθέσεων και δημιουργίας, με την καθοδήγηση της ομάδας Designature,
- Γράφτηκε από τον/την sch admin
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικές
- Εμφανίσεις: 608
Έληξε το θερινό σχολείο 2016 και το γιορτάσαμε! Με πολλούς καλεσμένους, ανάμεσα στους οποίους η ψυχή του προγράμματος κ. Χρυσάνθη Γκοντίνου, αντιπρόεδρος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- Γράφτηκε από τον/την sch admin
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικές
- Εμφανίσεις: 792
Ο βασικός πυρήνας του προγράμματος σπουδών των ΣΔΕ αποτελείται από 8 γενικές κατηγορίες μαθημάτων που αναφέρονται σαν "γραμματισμοί". Οι γραμματισμοί αυτοί είναι:
Γλωσσικός Γραμματισμός (ελληνική γλώσσα - 3 ώρες την εβδομάδα)
Αριθμητικός Γραμματισμός (3 ώρες την εβδομάδα)
Πληροφορικός Γραμματισμός (3 ώρες την εβδομάδα)
Γλωσσικός Γραμματισμός (αγγλική γλώσσα - 3 ώρες την εβδομάδα)
Κοινωνικός Γραμματισμός (3 ώρες την εβδομάδα)
Επιστημονικός Γραμματισμός (φυσικές επιστήμες - 2 ώρες την εβδομάδα)
Περιβαλλοντικός Γραμματισμός (2 ώρες την εβδομάδα)
Πολιτισμική?Αισθητική Αγωγή (1 ώρα την εβδομάδα)
Επίσης 3 ώρες την εβδομάδα οι εκπαιδευόμενοι ασχολούνται με διαθεματικά Project και 1 ώρα με συμβουλευτική σταδιοδρομίας
- Γράφτηκε από τον/την sch admin
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικές
- Εμφανίσεις: 679
Η φοίτηση είναι 2 χρόνια, έτσι οι εκπαιδευόμενοι κερδίζουν μία χρονιά σε σχέση με το παραδοσιακό γυμνάσιο.
Εστιάζει στη γνώση και όχι στην αξιολόγηση. Έχει ευέλικτο πρόγραμμα σπουδών με λίγα μαθήματα. Δεν έχει βιβλία ούτε εξετάσεις.
Δίνει τη δυνατότητα σε εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτές να λειτουργήσουν ειδικά εργαστήρια (πχ ζωγραφική, γλυπτική, μουσική, κλπ), ενώ παρέχει επιπλέον και ενισχυτική εξατομικευμένη διδασκαλία.
Αξιοποιεί επιπλέον υπηρεσίες (συμβουλευτικές, ψυχολογικής υποστήριξης, επαγγελματικού προσανατολισμού, κλπ) ώστε να υποστηρίξει και να ενδυναμώσει τους εκπαιδευόμενους.
Στηρίζεται σε μεθοδολογία εκπαίδευσης ενηλίκων που εστιάζει στις ατομικές ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις ικανότητες των εκπαιδευομένων.
Δίνει έμφαση στην απόκτηση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων παρέχοντας στοχευμένη διδασκαλία ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε εκπαιδευόμενου.
Αναπτύσσει κοινωνικές και συνεργατικές δεξιότητες μέσα από συμπράξεις και επισκέψεις σε άλλους φορείς.
Νομοθεσία
- Νόμος υπ' αριθ. 2327 - (ΦΕΚ Α 156/31.07.1995) "Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων" - (Άρθρο 4)
- Νόμος υπ' αριθ. 2525 - (ΦΕΚ Α 188/23.09.1997) "Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας" - (Άρθρο 5)
- Νόμος υπ' αριθ. 3369 - (ΦΕΚ Α 171/06.07.2005) "Συστηματοποίηση της δια βίου μάθησης και άλλες διατάξεις"
- Νόμος υπ' αριθ. 3687 - (ΦΕΚ Α 159/01.08.2008)) "Θέματα Δια Βίου Μάθησης" - (Άρθρα 9-13)
- Νόμος υπ' αριθ. 3699 - (ΦΕΚ Α 199/02.10.2008) "Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης" - (Άρθρο 33)
- Νόμος υπ' αριθ. 3879 - (ΦΕΚ Α 163/21.09.2010) "Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και λοιπές διατάξεις"
- Νόμος υπ' αριθ. 4115 - (ΦΕΚ Α 24/30.01.2013) "Οργάνωση και λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης"
- Νόμος υπ' αριθ. 4186 - (ΦΕΚ Α 193/17.09.2013) "Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις" (Άρθρα 26 & 27)
- Νόμος υπ' αριθ. 4264 - (ΦΕΚ.118/15-05-2014) "Κανονισμός Λειτουργίας των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας" (Άρθρο 47, παρ. 7)
- ΦΕΚ Β 284/07.03.2003 "Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών ή ωρομισθίων εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Β 1003/22.07.2003 "Οργάνωση και Λειτουργία Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Β 794/27.05.2004 "Ίδρυση Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Β 1070/29.07.2005 "Ίδρυση Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Β 34/16.01.2008 "Οργάνωση και Λειτουργία Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Β 665/16.04.2008 "Ίδρυση Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Α 159/01.08.2008 "Υπηρεσία ωρομισθίων των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας σε δυσπρόσιτες περιοχές"
- ΦΕΚ Β 1861/08.07.2014 "Κανονισμός Λειτουργίας των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- Απόφαση 23-6-2014 "Κανονισμός Οργάνωσης και Λειτουργίας των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- Απόφαση 12-9-2014 "Κριτήρια αξιολόγησης για την επιλογή εκπαιδευομένων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Β 3815/28.11.2016 "Κανονισμός Οργάνωσης και Λειτουργίας των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας"
- ΦΕΚ Α 17/15.02.2017 "Διάθεση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα ΣΔΕ"
Σελίδα 3 από 3
- Έναρξη
- Προηγούμενο
- 1
- 2
- 3
- Επόμενο
- Τέλος